Abi iyiki bi para çekelim dedik. Başvuruyorsun para yok ortada günlerce. Arıyorsun yazıyorsun hep aynı muhabbet işlemde falan. Ne para geliyor ne düzgün açıklama yapıyorlar. Resmen oyalayıp duruyorlar insanı sinir ediyorlar. Paranı almak bile mesele olmuş böyle işmi olurya?
Markalar hakkında yazılmış en güncel ve en popüler kullanıcı yorumları
Kurumları değerlendirin, herkesi bilinçlendirin. Görüş ve şikayetlerinizi hemen işleme alalım!